Daisypath Anniversary tickers

Friday, September 30, 2011

Assalamualaikum :)
sejak dua hari ni aku asyik senyum je, kenapa entah? okay lah, okay lah. dia yang tersayang dah text aku balik. haha. geli je ayat? jujur aku cakap, takde org lain yang boleh buat aku senyum selain dia. haha. okay stop pasal dia. aku sekarang ni takde tujuan hidup. duduk di rumah dan goyang kaki. nak kerja. tapi dekat mana. aku fed up. dengan sapa? okay, pokoknya nak kerja. duduk rumah duit keluar. bukan masuk. kalau mak bapak cop duit takpe jugak kan? nak beli blackberry! ktetiba, kau nak pakai bb.?kawan ramai pakai so nak pakai. okay aku tauaku demand tapi peduli pulak? aku nak pakai pun aku tak mintak duit mak bapak aku tau? aku usaha sendiri je. hahaha. hmmmmm, okay ada sorang kawan baik aku nama dia Umy, dia ni kawan rapat masa aku sekolah dekat kajang dulu. yela, kitaorang kan duduk hostel so memang rapat gilababi. semalam aku online, tiba2 aku di added dalam satu group which is group KMU. kmu tu singkatan daripada kejuruteraan mekanikal usaha. nama kelas aku masa  form 4 dan form 5. sumpah rindu sangat dekat budak kelas! bila entah nak reunion. sekarang semua dah jauh, ada yang sambung belajar dekat johor lah, pahang lah, melaka lah, kelantan lah. wah2. pandai-2 kami ni semua. lalalalalalala.
aku takde idea. okbai

No comments:

Post a Comment