Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 26, 2011

Alhamdulillah ;)

Assalamualaikum semuanyai. Hihi. Hai. Ermmm ermmmm nak bagitau yang aku sangat gembira kerana oh yaa korang semua tahu kan aku sakit semenjak dari bulan 10 tak silap aku and semasa sakit tu aku sentiasa updated entry haha. Memang tak tahan rasa nak mati tak larat setiap hari menangis. And selepas pergi hospital banyak kali dapat result masuk wad bla blaaaaa lastly aku dah dapat balik kehidupan aku yang asal. Sangat bersyukur ! sangat sangat *muka exited*

Kalau korang jadi aku pun korang akan rasa lepas ni korang dah taknak sakit. Ya ALLAH memang seksa sangat rasanya. Lagi lagi kalau korang ni student and duduk hostel takda siapa nak jaga. Tapi dekat rumah okay la sebab mak ayah ada . Hmmmm, masa sakit tiap hari batuk, muntah, tak selera makan, sakit dada sakit pinggang, berpeluh-peluh sampai basah baju. MasyaAllah sekarang fizikal dah sihat rasa macam best sangat ! sangat okay? Cuma aku punya badan tak boleh nak baring mengiring, kalau mengiring sakit. Mungkin dekat dalam ni masih tak sihat. Now makan and makan je kot aku. Tindak balas ubat lah kot. Elok berat badan turun lepas ni naik balik tak nak tak nak ! hahahahaha. *ANNOYING GILA*

Haa tu je la. Cuma nak nasihat. Sesiapa yang sihat tu, tolonglah jaga kesihatan. Kalau rasa badan tu tak sihat cecepat check doktor. Sakit bahaya kot. And bazir masa. Belajar pun ketinggalan macam aku :( Tau tau? Kbai.

2 comments:

  1. alhamdulillah.. finally.. tak sbr nk jmpe kau tia.. RINDU GILERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!! :D

    ReplyDelete