Daisypath Anniversary tickers

Thursday, September 22, 2011

assalamualaikum. kali ini aku sedih.saat ini aku terlalu lah sedihnya. hmmmm, kadang2 aku rasa malang hidup aku ni. haha. apa entah. serius aku sedih. dah lah minggu ni final, tapi macam2. penat aku macam ni. malam itu. semuanya sebab malam itu. bodoh betul malam itu. dua2nya bodoh. aku sudah merepek yang taktau apa motifnya. maaf :/
dan sekarang kami cuma kawan. aku gembira dengan keadaan ini. walau kadang2 sayu jugaklah hati. errr, tapi tak apalah. bak kata orang 'dah takada jodoh' hmmm. aku pun baru 18 kan? so macam bodoh je fikir benda bangang. puppy love, better fikirkan masa depan yang cerahnya taktau secerah apa. aku sekarang ni dekat rumah yana. kami, aku,kila,mira,fikry,amirul dan nas datang beraya. seronok. dan disebabkan wifi rumah dia laju so aku pun uddatelah blog :) waahhhhhh. 
dan aku mengharapkan final ini memberikan keputusan yang amat memberangsangkan. lepas ini cuti sebulan lebih. aku ingat nak kerja. dapat lah jugak duit. haha. ingat nak tukar phone. nak pakai blackberry. ramai sungguh kawan2 aku yang ber-bbm. macam best. so, nak pakailah. doakan aku ada duit nak beli tau. lalalalala.
sekejap lagi nak study. berharap dapat faham.hihi. semoga berjaya kepada diri aku sendiri :')
Kbai.

No comments:

Post a Comment