Thursday, September 15, 2011

Sekarang ni menunjukkan pukul 2.22 pagi. dan aku? masih tak tidur lagi. kadang kadang rasa tak normal jugak. yalah, tidur lambat and bangun lambat. anak dara pemalas btul aku ni. sebenarnya aku tau, even aku baring dan lelapkan mata aku sekalipun, aku takkan boleh tidur. sebab apa? sebab banyak sangat perkara yang berlegar legar dalam kepala hotak aku ni =.=
pertama tentang soal hati. okay, hati memang tak boleh tipu semua orang dah tau. walaupun luar kita senyum tapi hakikatnya dalam kita menangis. macam tu lah aku sekarang. maaf. masalah ini terlalu peribadi dan tidak boleh ditulis disini. hew hew.
kedua tentang perihal diri aku sendiri. aku macam dah tak kenal siapa aku. kenapa aku cakap macam tu? sebab aku memang rasa yang sekarang ni bukanlah diri aku. adakah aku dirasuk hantu atau makhluk sestandard dengannya? jeng jeng jeng. hahahaha.
dan aku sekarang ibarat orang asing yang tinggal di negara lain. bukan malaysia. aduh. #merepek lagi.
hidup tak bermakna. thats what i feel now. i hate this somuch. macam harem.
its all because of one man. tak boleh mention nama dia. Tuhan marah kalau kita memburukkan orang ryte?
dan aku sekarang sedang berubah ke arah yang lebih baik :) ececeh.
mata ni tak pun mengantuk ngantuk. badan aku dah aku rasakan macam perempuan yang berumur 40 tahun. betul aku cakap. aku tak pandai nak menipu ni. tak sihat je. kadang2 buang air besar pun berdarah. xray aku pun abnormal. entah apa aku sakit pun aku taktau. bak kata ayah aku ' kalau nak mati tu, mati jugak.' hmmmm, so aku biarkan aje aku sakit. mungkin benda ni buat sesetengah orang gembira? hehe.
jauh sangat dah aku menyimpang kan? sorry lah derr. tak sengaja. lalalalala.
mengantuk dah sikit. mungkin aku dah boleh tidur kot?
benda kecik aku nak besar-besarkan sampai tak boleh tidur. mengada betul aku ni.
goodnight,
salam :/
p/s : kesakitan kedalaman kehatian kemenusukan.

No comments:

Post a Comment