Daisypath Anniversary tickers

Thursday, September 15, 2011

Salam , okay. aku dah tau semua dah fedup dengan aku. sebab apa? sebab aku selalu je nak delete post sebelum2 ni bila aku rasa serabut tengok. haih biarlah blog aku. kau ada ? takde kan. so diam. Haha. dah lama tak update tapi hari ini tiba2 macam nak menulis, so menulis lah jawabnya. sekarang ni aku dekat rumah. sebab apa? sebab aku sekarang ni tengah cuti study week. maklumlah minggu depan dah nak final exam -.-'
aku? buku satu pun tak sentuh! hmm, kat rumah ni mana lah nak belajar aku ni. duduk je melanguk tengok tv then online. nak update blog pun semestinya dekat rumah. dekat sana aku nak online? hmm jarang sekali. internet macam harem. hahaha. entry kali ni apa motif pun aku taktau. aku just taip je apa yang keluar dekat kepala otak aku ni. bosan sungguh duduk rumah =.=
nak buka buku jangan haraplah kan. takde mood nak belajar. kalau bukak pun akan tak paham. betul aku tak tipu. lalalalalalala.
okay, tadi bukak youtube, dengar lagu nasyid. tajuknya Istikharah Cinta. kawan aku kenalkan. dia kata kalau kau frust bercinta, kau dengarlah lagu ni. and betul apa dia cakap tu. best lagu dia. aman damai je rasa hati aku bila aku dengar. lagipun aku tengah serabut. aku pun taktau lah apesal. benci doh macam ni. bila lah kepala ni nak free dengan masalah? hehe
Ktetiba nak cerita pasal kisah percintaan yana. dia ni roommate aku. dia baru lepas break dengan bf dia. aku agak kesian lah dekat dia sebab dorang dah couple nak dekat 6 tahun beb. lama gila tub tub break. gila tak sedih kan?
pastuh dia ni ada seorang kawan lelaki. budak kelas dia kat uitm. nama budak lelaki tuh fikry. rapat sangat dorang sampai ramai yang ingat dorang dah couple. padahal cuma kawan baik. tapi aku nampak yang fikry tu ada simpan perasaan dekat yana. yelah, maybe yana tak nampak. tapi orang lain nampak ryte. masa yana tengah otw nak breakup dengan bf dia ni, yana kata dia kuat sebab masih ada fikry. fikry sentiasa ada time dia susah. then malam after yana break tu, tetiba je fikry mintak couple. dekat dalam skype pulak tu. sumpah sweet gila. aku dengan mira jadi saksi. yana sampai nak nangis sebab ayat fikry sweet and sangat best lah. aku dengan mira jadi jeles -.-'
tapi tak kesah lah, janji yana bahagia. eceh! haha. tapi yana kata bagi dia masa dulu untuk fikir. dia kan baru lepas break. tapi semalam tetiba yana text aku 'atia, kite dah couple dengan fikry, semuanya dah terjwp semalam. fikry sweet sangat. macam tak percaya je.' cenggitu lah bunyinya.
Okaylah penat taip.
Salam :')

No comments:

Post a Comment