Daisypath Anniversary tickers

Sunday, October 2, 2011

Assalamualaikum :) Krindu nak menulis. hew hew. padahal baru semalam aku berblogging. maklumlah penganggur bertauliah macam aku ni memang takde kerja nak buat selain online dan online. tadi dah kemas rumah bagai. sekarang ni masa untuk rileks pulak. hah. sumpah bosan duduk rumah. semalam lagilah. aku ni duduk sorang sorang dalam rumah sebab mak ayah dengan adik adik pergi rumah ocek aku ada kenduri kesyukuran. kakak aku kerja pastuh aus biasalah en keluar kejar hot dia tuh. hahahaha. sorry aus!
Then, aku duduk pun aku online je lah. bosan dengan fesbuk aku baca blog blog orang. aku rasa sampai naik juling jugak lah aku baca -.- sakit kepala gua. dah habis membaca benda tu semua aku pun tidur. Llalalala. dah tuh aku taktau nak buat apa doh. Malam semalam ada cerita best pulak dekat channel HBO. aku tengok Harry Potter, siri keberapa entah. aku ni memang peminat setia gila babih dekat cerita tu. so kalau nak layan movie dengan aku pilihlah Harry Potter okay? Kbajet ada orang nak ajak aku tengok movie =.= aku tau aku tak penting. Gahhhh. peduli pulak aku? Har har.

Hmmmm hmmmmm, aku ada lagi satu blog tau, tapi aku tak pernah mention dekat orang apa url dia. sebab apa? sebab blog tuh semua pasal kisah cinta aku yang tak kesampaian. Errrr, ayat geli je. tapi semalam terkantoi pulak dengan Amy. dia dah baca semua entry aku kat dalam tu. bapak spoil doh --' benci. dia tu dah lah stalker gila orang. grrrr, benci kau amy. aku pulak cuai tak signout masa tu. tapi nasib baiklah takde sangat rahsia dalam tu. hahahahahaha. fuh :)
And one more thing, aku rasa aku nak kerja dekat dominos pizza. hihi. amy kata sana tengah cari orang nak kerja. tapi yang aku taktaunya nak pergi interview dengan siapa. dulu kerja semua dengan Eno. rindu sama itu budak kecikkkk! eno, jom kerja? kau takpayah nak belajar sangat lah kan. hahaha. Kjahat.
Okaylah. aku takde idea dah ni. Tunggu amy dapat gaji nak suruh dia belanja karok ini malam. wohoooo.
Buhbye blogger :')

No comments:

Post a Comment