Daisypath Anniversary tickers

Thursday, October 20, 2011

Assalamualaikum.
semenjak kebelakangan ni banyak betul dugaan dekat hati aku yang lembut ni. errr, lembut ke? eh, mestilah, aku ni perempuan kot. banyak benda berlaku dan hati aku ni macam kena toreh toreh dengan pisau v_v
sakitnya aku sorang je yang tau. even ramai yang kata faham bila kita sakit, tapi hakikatnya, realitinya kita sorang je yang tahu, rasa kat hati kita ni. soo, apa yang boleh aku buat ialah banyakkan berdoa supaya Allah kuatkan hati aku yang semakin terluka ni. hmmmm. mungkin sekarang aku lemah, tapi mana tau akan datang aku lah perempuan paling tabah sekali kan? pray for me :')

bila benda yang boleh runtuhkan ketabahan hati aku jadi, aku macam ni lah. lemah longlai. tapi aku tak menangis. tadi aku baru lepas baca yassin. kuat sikit semangat. hehe. mungkin orang kat luar sana tu tengok aku macam happy je, tapi kat dalam? kat dalam ni sedih. tskk tsskkkk. kstop. aku dah tak nak jadi perempuan bodoh yang menangis sebab lelaki :)
aku nak jadi kuat. aku kuat ! horayyyy.
orang kata, seseorang yang tak reti menghargai kita akan cari kita balik one fine day. dan aku tak berharap pun. biarlah kisah aku dengan dia tamat dan tak ada sambungannya lagi. biarlah.
fake smile . haha

No comments:

Post a Comment