Daisypath Anniversary tickers

Thursday, October 20, 2011

Sejak akhir akhir ni kehidupan aku sadis semacam je. aku pun taktau apahal. asyik layan perasaan sorang sorang haha tapi takde lah sampai nangis. maybe bosan sangat kot. hmmm hmmm bila nak habis cuti bosan duduk rumah makan tidur makan tidur, hahah.
sekarang ni pun aku tengah berseorangan. erkkk, bukan la sorang sangat. ade je adik kat tepi ni. tapi dia tidur. aku online je ni haaa taktau nak buat apa. ayah kerja mak keluar amy kerja aus keluar ali apit deah nina bsha semua hilang, tinggal aku dengan marrie je dekat rumah.
Hmm hmmm, takde orang msg langsung. macam haram je. phone ni dah macam boleh main campak campak longkang. hehe. ohhh yaaa, adik adika aku dah buat harta dorang phone aku ni. so kepada sesiapa yang aku tercall ke termsg ke tu semua bukan aku tau tu adik aku. haha :)
ohhh yaaa, emma yang semalam tu bukan kita  sent msg kat mubin. adik kita kot. tengok tengok dekat sent items dah ada :/
says sorry eh kat dia :D waaalaaaweeehhh !
bila bosan entry jadi macam ni lah :/sorry guyssss

No comments:

Post a Comment