Daisypath Anniversary tickers

Sunday, October 16, 2011

ilovethem ;)

assalamualaikum :) hehe. nak update pasal birthday baby siti amira bt ahmad fazil. okay, we all sambut dekat the mines aje. ingat nak buat dekat midvalley tapi baby kila kerja kan sowww buat jelah dekat the mines. hihi. we all iaitu me, kila, iskandar andd ejad. kak q and yana tak dapat join :( bapak sedih siut back to the story, kami just belikan donut big apple yang ada enam pieces tu and seutas jam tangan -.- kerana masing masing duit kering hahahahaha. kelakar. mira tengok jam tu dia gelak macam orang gila. weh mira ! kitaorang ikhlas okay even hadiah tu tak seberapa. hahaha. then buat benda alah makan bagai tu semua dekat dunkin donuts tempat kila kerja. haaaaa, ni ada gambar :
aku suap mira muka happy semacam -.-
muka mira macam nak kena sepak kan?
me love her <3
muka memang tak ikhlas dapat hadiah -.-

okay, tu jam pink yang we all beli untuk mira haih .
tebantut !
aku suka gambar ni apahal entah hahaha.  
sweet sangat ni!
motif gambar : nak tiru gambar belakang. okay perut aku macam org mengandung
lepas makan bagai, birthday girl terpaksa lah belanja kitaorang karaoke :) walaupun dia tak ikhlas . hikhok.sorry lah post kali ni ada banyak gambar aku. hehe. sebab apa? eh sebab blog aku kan? takkan nak letak gambar kau pulak :)
thanks to them. you all made my day. el ohh vee eee <3

No comments:

Post a Comment