Daisypath Anniversary tickers

Sunday, October 23, 2011

great day with beloved family.

Assalamualaikum semua. Rindu aku tak? hmmm k aku tau korang tak rindu. Kesah ? haha. Entry kali ni nak story pasal hari nie. seronok sangat. hehe. petang tadi ayah ajak satu family pergi karaoke. sebenarnya aku tak sehat. aku kan demam. haha. tapi ayah kata acani 'angah, jom la. takpayah nyanyi. duduk je.' okay. aku pun macam kesian kan dekat ayah then siap jelah. lagipun tak semua ada. amy kerja aus pulak tidur rumah kawan dia siapa entah sampai takbalik rumah -.-

Lepas dah siap semua gerak lah. jalan kaki je. sebab tempat karaoke tu depan rumah je haaa. sejengkal je pun nak naik kenderaan buat apa kan. ayah amik bilik vip. besar bilik dia. aku yang acah acah sakit ni (err, sakit bebetul sebenarnya pls lah :'< ) duduk je la en. jakgi tengok ayah gua karok macam best. dia punya rock perghh buat gua nak nyanyi pulak. haha. then aku pun pilih lagu and nyanyi. yang peliknya sedap pulak suara aku time time demam cenggini -.- selalunya aku punya suara sumpah tak sedap !
Lepas karaoke habis turun bawah teman mak beli apa benda entah dekat guardian. aku tak masuk pun sebab aku ni pemalas. hahahaha.

And finally apa yang aku tunggu. teheeee, ayah ajak pergi makan dekat Q-bistro. ehemmm. apalagi makan lah sepuas hati kau. ayah kalau dah ajak makan haruslah yang betul betul makan. aku nak minum je sebenarnya tapi mak paksa paksa makan. adoi. selera aku semenjak dua menjak ni kenapa entah hilang habis.
ni mak punya. mak makan mee ladna. tak sedap aku tak suka. haha
ni aku punya nasi goreng cendawan :)
ni nina dengan makanan dia sekali. dia makan mee rebus.
haha. and ayah tak makan sebab dia tau anak anak dia mesti tak habis. makan seciput je. kalau tak habis tu ayah lah yang habiskan. kesian ayah -.-
Lepas dah makan semua balik rumah. kat rumah tu barulah rasa penat dia. dengan demam semua. haih. tapi takpe. seronok hehe.

No comments:

Post a Comment