Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 26, 2011

:O

Tadi keluar kuala lumpur dengan Aus Hamdan yang bajet tu. Dia ajak tengok movie. Aku nak tengok cerita Paranormal activity 3 tapi kan tapi kan lambat sangat. cerita dia start dalam pukul 8 suku cenggitu soww err tengok cerita Real Steel. Memang gerak dari rumah pun lambat kot. Pukul 4 lebih baru gerak tak silap.
then bila dah sampai tu ingat nak gerak Pavilion terus tapi hujan lebat adoi buat spoil kan jakgi lepak-2 dulu dekat tingkat 6 Sungei Wang jalan jalan tengok baju beg bagai. eh eh korang, kat situ baju lelawa kot. murah pulak tuwww ! serius tak tipu :D kalau nak shopping dress kat situ memurah.
Lepas dah berhenti hujan terus gerak pavi. dah sampai terus beli tiket and after that makang dekat foodcourt. heh, ni gambar :
bajet doh adik aku ni.
aku tau aku comel dah stop puji puji aku (:
handsome kah? boleh la -.-
ni time makan. haha. lepas makan tu jenjalan kejap sementara nak tunggu wayang kan? jalan dekat cotton on and forever 21. sebenarnya aku nak beli ada satu kasut ni dekat cotton on dah lama gila adore oh tapi tak cukup bajet :( sedihnya aku. lepas dah jenjalan ada masa lagi pergi lepak dekat library kat atas tu.
Taylor Lautner <3
bajetnya adoi
me :) aku pakai skinny sakai je haha
eh eh aku jumpa adri, hafiz al azim and saiful afiq masa otw nak pergi pavi tu. haha. rindu adri abang comel tu.and and cerita real steel best ! awesome doh. tapi lama sangat sakit bontot aku dduk lama lama dalam wayang tu.

No comments:

Post a Comment