Friday, October 28, 2011

Ya Allah sumpah aku bosan sangat duduk dekat rumah ni. tiap hari buat benda sama je -.-
Ayah, tolonglah bawak anak ayah ni pergi bercuti. hikhok mengada kejap. hihi. korang apa tau apa yang aku rasa? aku bosan sangat lah gila. dah lah dekat rumah ni senyap sunyi. mak sekarang dekat ayer itam tengah bersuka ria dengan kawan kawan dia. mak bawak marie. ayah kerja tapi tak balik lagi. pergi snoker kot dengan kawan kawan dia. amy kerja. oh lupa, aus ikot mak. tinggalkan aku erkkkk. ali keluar, apit lepak dekat rumah akak dengan abang, deah mane entah hilang. bisha dengan nina pun aku taktau merayau mana budak dua ekor tuh, so dengan dukacitanya aku tinggal seorang diri. bukak facebook, bukak blog, bukak twitter -.-
motif gambar diatas? haha. ni mak aku yang tersayang. saja nak letak gambar ni. salah? biarlah blog gua maa -..-
and and and
mak gua comel kan? sama macam gua maa :'> hihi. kperasan. aku dah takde benda nak buat ni. cubalah faham aku :( kalau korang taknak baca takpe. aku tau aku punya entry macam harem. sorry lah der.
and and and errrk aku tau gambar aku  ni lagilah takde motif. peduli pulak? hihi. sukahati gua la doh. takpayah nak komplen sangat. ni gambar semua tak edit. sebab tu buruk. hahah. takpayah nak edit sangat gambar kau tu atia. kalau dah buruk tu, buruk jugaklah -..-
haih, tu je kot. takde idea lah sayang.

No comments:

Post a Comment