Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 7, 2011

Bila dah sakit

Assalamualaikum, hai updated lagi aku tau semua bosan kan aku asyik updated je. kalau rasa taknak baca tu, takyah la baca -.-
Sekarang kan badan aku ni tak sihat. okaykay tau semua dah bosan dengar aku asyik kata tak sihat je. haih benda memang betul la. sumpah taktipu!  And bila dah sakit kan kadang kadang nangis gak lah kan sebab seksa kot nak kena makan ubat semua -.- aku paling tak suka ubat batuk dengan antibiotik tu. pahit yang amat. kalau mak aku suruh makan ada je aku mengelat. huh. sebab tu tak baik baik tu. Haritu pergi hospital, ambil darah erkk sakit sikit je macam kena gigit semut api hahaha tapi lenguh sikit la pastuh dia suruh hantar dekat makmal lah bagai. tunggu sekejap then dapat result alhamdulillah darah normal. masuk bilik doktor tu dia check paru paru nafas semua dia kata normal. lega lah dengar tapi sampai harini tak elok jugak payah ah macam ni. ohh yaaa, malam malam nak tidur mesti takut. esok aku ada lagi tak? doa banyak banyak dalam hati supaya umur aku panjang. Amin. sampai sekarang hidup lagi :)
Nak bagitau ni Rabu iaitu esok aku akan pergi SM Teknik Kajang horayyyy! pergi ramai ramai dengan budak KMU bestnya bestnya eksaitednya aku. dah lama tak jumpa kawan sekelas yang dua tahun bersama tu :( rindu sangat! esok nak ambil sijil spm. ramai dah yang ambil kan. so sementara cuti ni better pi amik hihi.
errr, tu je kot?
buhbye sayang.

No comments:

Post a Comment