Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 9, 2011

Mereka yang TERBAIK

Assalamualaikum semuanya. Semalam pergi reunion. Hehe reunion dekat Teknik Kajang sekolah kami yang dicintai. Sumpah semalam hari yang hebat. Yang memberikan seribu kegembiraan kepada kami. Hihi. Mula mula pergi jumpa cikgu dulu. Rindunya dekat cikgu semua. Terima kasih cikgu semua sebab buat kami berjaya. Alhamdulillah semua dapat sambung belajar :')
Aku bangga sangat dengan korang. Korang yang terbaik pernah aku ada. Jangan pernah lupakan aku kalau tak aku cubit sorang sorang. Hihi rindu dekat korang lagi. Tak puas jumpa :'(
Nak jumpa lagi. Next time kita plan lagi eh eh.
  Terima Kasih untuk hari yang bermakna ni yee korang. Aku sayang korang sangat.
 Malangnya ramai yang tak dapat join kan. And Adri kita punya monitor pergi solat time ni.
 Aku suka gambar ni sebab aku macam gembira sangat! hahahaha. comel semua kan kan?
 Cuba tengok sara. haha comel siot. Pika ni haaa malu kot bergambar dengan aku :(
 Tangan nak sama je . Maklumlah sara ni memang suka tiru aku -.-
     Ini Adri dengan Umi. Mereka comel hihi.
  Jejaka jejaka tampan. Errr Umi terselit haha.
 Ni dia Afham. Hihi. Aku rasa Am paling semangat nak buat reunion ni semua :)

And lastly aku nak ucapkan semoga berjaya dekat korang semua. Yang nak masuk politeknik bulan 12 ni, yang nak masuk uitm bulan 11 ni. Goodluck lah eh eh. Aku sayang korang :)
Lots love, Atia.

No comments:

Post a Comment