Friday, November 11, 2011

Hai assalamualaikum :)
Rindu nak berblogging. hew hew.
Minggu depan nak balik lendu weh. tau ark nak balik lendu. oh mai ! masa cuti macam panjang lagi tu kan macam nak gila tau balik sana tapi bila dah nak dekat ni tetiba macam taknak taknak dan taknak. hihi. sorry guys. aku takda hati tetiba. hati masih dekat kl sebab tak keluar shopping lepak semua bagai lagi :( sedih ah acani. nak beli baju nak beli kasut nak beli beg arghhhhh semua nak beli weh. baju takda nak bawak balik lendu. nak pakai apa p kelas? adoi. mencik ah acani, Ksemua nak acani pun payah jugak -,-'
Errrrr bosan kbai

No comments:

Post a Comment