Daisypath Anniversary tickers

Sunday, November 13, 2011

I really need to start packing all my things !

Assalamualaikum :D
smiley dekat atas tu acah acah muka nak gumbira je kan? haih. sebenarnya dalam fikiran ni balik lendu balik lendu balik lendu. Tadi aku ambil beg balik kampung aku yang besaq ragam tu, aku bawak keluar baju baju sem lepas. Jujur ni aku cakap, start cuti haritu ken, aku mana bawak keluar langsung baju baju aku. If nak pakai baru aku punggah and masukkan balik baju yang lain -..-
Pemalas gila nak mampus aku ni. Bukan apa, aku tak berapa sihat. Tau tak aku tak berapa sihat?! Hahah ktetiba nak marah sorry guys emosional sikit. Tadi aku carik la baju baju aku, yang mengecewakan banyak baju hilang v_v
Sedih gila kot. Mana entah aku letak baju aku bebanyak tu. Aduh. Barang barang mandi semua pun hilang. Semua nak kena beli baru. Duit lagi.
And aku kena mulakan proses mencari dan mengepacked baju aku mulai besok. Harus okay? Aku nak sem baru ni sempurna! Dengar tak?! Sempurna! Hahahaha. Kejam je semua nak adam, kalau anak orang kaya kau ni takpa jugak Atia :)
Emmmm. Tu jekot nak cerita harini. Lalalala buhbye :')

No comments:

Post a Comment