Daisypath Anniversary tickers

Friday, November 4, 2011

great !

Assalamualaikum wbt. hihi semua tau yang harinie budak budak uitm keluar results final. and and aku pun semalam resah gelisah je korang. tak boleh tidur. dalam pukul 3 macam tu baru la aku boleh tidur. Pagi tadi bangun bangun je tidur aku terus amik lappy bukak and pergi dekat student portal. okcuakpunyapasal -.-
Jakgi bukak je memang best sebab service asyik unavailable je en. aku dah gelabah ni sebab dekat facebook semua dok bertanya pasal result masing masing. Last last aku bagi dulu lappy dekat adik aku, aku pergi basuh muka gosok gigi semua yang berkenaan dulu hihihi. Pemalas mandi aku ni. Pukul 3 4 baru mandi kot kadang kadang serabai punya anak dara ! Kstop pasal tak mandi. Tak lama lepas dah tu aku masuk balik student portal and guess what? Hahaha. Alhamdulillah. My result was awesome. Pointer aku 3.71 dean's list babe. Kjangan berlagak Atia. :)
Tapi apa yang aku syukur sangat Maths aku dapat A pelassssss! sukanya sukanya.
Hehe, aku tau korang kata aku berlagak lah, bajet lah malas nak baca lah. Eh wait ! ni blog aku so sukahati aku nak tulis pasal apa okay? n_n
Errrr, tu je kot. Btw, congrate to kawan kawan yang dapat great pointer eh. yang tak tu, usaha lagi ! jangan sedih sedih! :D

No comments:

Post a Comment