Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 20, 2011

The day

Assalamualaikum. Semalam pergi Pavilion haha kbangga je pergi sana. Sebenarnya lama gila tak jejak sana tu pasal eksaited terlebih. Kjoke sebenarnya biasa je kot. Cuma cantik pavi semalam dengan pokok-2 krismas dan patung-2 panda yang bertebaran dekat sana -,-'
Mula-2 tu gerak sungei wang dulu sebab nak kejar Mcvalue lunch dekat mekdi. huihui dah lambat time tu pukul 2 setengah kitaorang jalan kemain laju semput aku ni haa. Then lepas makan pergi pavi jalan jalan jalan then tengok wayang cerita Mission Impossible 4 dekat Times Square. Sumpah awesome cerita dia lagi-2 tengok dekat Max screen. hihi. Kopak duit aku kopak tau tak?! *tetiba.

Dah habis tu jenjalan and Amy nak carik barang. yelah orang bergaji duit adala nak shopping and dia belanja baju awww i love that shirts sowwww much! thanks yaaa belanja haha. Lepas penat jenjalan pergi tren naik sampai turun singgah makan kejap dekat warung sup meletup and dah kenyang balikkkkk. wohoooo.

muka mintak penampor tapi apapun aku suka gambar ni. credit to Aus Hamdan :) gambar ni masa nak gerak. ahaaa nampak tak belakang tu krennya ? taknampak umur pendek lalalalalla.

Amacam kurus tak aku? hahahhahaha. nak bagitau berat aku turun 4kg sebab sakit tu. tapi aku suka sebab aku dah tak gomok macam before this grateful :)


Muka suci semacam je kan? Aku lagi comel? What?! haha tau dah.


Muka aku berminyak gila haih malu je ish ish. Kak ct kata dia suka gambar ni. tau ah dia cun dalam ni -,-


Ini dia beruang-2 panda yang aku kata bertempiaran di hadapan pavi semuanya mewakili berapa negara entah.


Kak ct, amy, and and and Atia giloooo.


Shawl dah macam hape dah masa ni. Hahaha ok tu jelah. Oh yaa kepada yang pelik kenapa aku dekat kl dan bukan dekat melaka tu aku dengan gembiranya mengatakan yang aku dapat mc 2 minggu daripada Institut Perubatan Respiratory kerana paru-2 tidak sihat. Sekian wasalam :)

p/s : sakit-2 pun boleh berjalan lagi. luaran nampak sihat, dalaman siapa tahu? hihi

No comments:

Post a Comment