Daisypath Anniversary tickers

Sunday, December 18, 2011

gambar ?

Assalamualaikum. Hari ini hari ahad and persoalannya kenapa dengan hari ahad? hahahhaa. sebenarnya hari ahad ialah hari yang sangat bosan, pagi tadi selepas berbreakfast dengan keluarga di Q-bistro tempat favourite family balik tu aku terus amik lappy and menjengah ke Facebook huwaaa. Tengok si Fyka Mohamed updated blog so aku pun menggodek la kan. Dia ada letak tutorial pasal pashmina silang. Act dah lama aku nak belajar cara pakainya tu. Duduk rumah daripada baring tak buat apa kan? So aku lepas tu seterika pashmina and try la melilit lilit dekat kepala. And hasilnya tadaaaaaaaa ....
I love this picture like seriously <3
yang ni muka mintak kaki kan.
Yang ni lagi mintak sepak.
Haahah, ni muka tiru Pyka. mulut senget :P
Takde motif -,-' nak tunjuk camera yang murah tu je :)

okay, secara keseluruhannya jadi lah sikit kot peshen pashmina silang aku ni haaaa. lepas ni boleh pakai pergi kelas yehaaaa. hahahaha. aku jarang gila ada mood nak bertangkap tangkap gambar ni hew. tadi tiba2 macam semangat lebih aku pun taktau apesal kan. errr, tu je lah. adik aku bising nak online dari tadi kakak dia je yang kebas -,-'
kbai :)





No comments:

Post a Comment