Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 16, 2011

Kebelakangan ni

Assalamualaikum busuk. Hai hmm hmmm. Sedihnya nak cerita lalala. Tapi watlek watpeace je lah takyah nak sesedih sangat lah gila. Hahahahha done okay act dah tahu aku sakit apa sebenarnya. And sebabkan benda ni tak boleh balik uitm for 2 weeks and means selepas cuti mid term baru bisa pulang ke sana. Gila risau la sebab dah start quiz and test. Siapa nak ajar aku yang kurang pandai ni nanti? Sumpah banyak gila dah tertinggal ni. Ya ampunnnnn.

And adik aku yang last tuh nama dia Putri Maryam. masuk wad dah 4 hari sebab kena kekejangan. Haritu dia tarik sampai muka pucat dah biru. bawak hospital kena tahan. Dugaan betul family aku sejak kebelakangan ni. Takpa lah we all sabar and terima dengan redha. Semua yang terjadi kan ada hikmahnya :)

Kepada mak yang dekat hospital sana tu, kesian kat mak. Harap yam cepat sembuh and takda kesan apa apa. Kami yang dekat rumah ni tengah menunggu kepulangan anda berdua. Cepat cepat balik yee mak sebab en kat rumah ni makan pun tunggang langgang hehe. Ayah pun kesian lah nak pergi kerja lagi, ulang alik p hospital lagi :(

Now aku kena je duduk rumah and makan ubat. Tempoh makan ubat tu takboleh lama lagi ke? -,-'
tiap2 hari kena bangun pagi haih mengganggu keenakkan tidur aku betul! Oh yaaa, bila dah sakit ni kan, baru kita tau mana satu yang betul2 kawan sejati kita :) well masa kita susah mana ada kawan yang stick together, semuanya family :) thanks sangat dekat Dila sebab banyak membantu loveyouuuuu. Then mak ayah adikberadik semuanya bg support thanks again.

No comments:

Post a Comment