Daisypath Anniversary tickers

Saturday, December 10, 2011

Life complicated

Assalamualaikum semuanya alahai rindu dekat blog ni huwm huwmmmm. hihi tergedik lebih okay okay sorryy baby. Kan sekarang aku duduk dekat kolej lain which is Kolej Tun Kudu haha. nama je tak sedap tapi err duduk sana not bad laa. Lagipun aku dapat level bawah sekali so macam senang en aku takyah nak susah payah naik tangga selepas tenaga banyak habis dekat bukit kejayaan. Oh yaa, kelas aku sekarang ni banyak dekat fakulti baru dekat atas bukit MasyaAllah tinggi dia taktau nak cakap cemana ._.
Dengar cerita dah dua orang student pengsan gara gara bukit tu je. amenda laaaa. kejam sangat.

Dah stop pasal bukit. Stop pasal lendu muak aku haha. now dekat rumah :) bestnya bestnya sebab freedom jyeahh. dekat sana berlatih cheers la, adoi. macam2 la. dengan tak sihatnya macam nak mati aku ni haaa. tak sanggup aku hidup kalau duduk sana keadaan aku cenggini. Tadi Eno ajak pergi masjek jamek sebab nak teman Ayin cari tudung untuk ke poli. semalam dah kata nak ikut tapi aku punya batuk suddenly teruk sangat harini then tak dapat ikut. sedih je. kalau sakit semua tak jalan kan? Ya Allah tolonglah sembuhkan hambaMu ini. Amin. hmmmm hmmmm.

Errrr, oh yaaaa. dekat U aku ken ken ada girlpren Khairul Fahmi aka Apek. dengar cerita budak masscom haha. hot setavvvv lalalalalala blahla kau. hihi. tak jealous pun sumpah. even boipren dia bagi kereta kat dia kat dia, tetap tak jealous jugak! bluekkk :P
And siapa kenal Pyka Rahmat? oh yaaaa boipren dia pun kat lendu juga. hihi.
Haaa tu jelah nak kongsi. ada masa aku blogging lagi yaa? Buhbye :)

1 comment: