Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 23, 2011

sahabat

Sudah lama tidak bertemu. Rasa rindu pada kalian. Semua dah macam tak contact. Yaa yaa aku faham. aku mengerti semuanya busy dengan belajar. Hmmm dulu setiap hari bersama. makan bersama mandi bersama. opss mandi? haha. what i means is sekali tapi lain bilik mandi okay? Pergi sekolah bersama, mengorat boipren bersama -,-' tidur bersama. arghh semua bersama lah. Rindu lah gila. bila nak jumpa bila bila bila. Haritu sara call, lama sembang. Kelakar. Lagilah bertambah rindu. hmmmmm.

Okay even sekarang dah jauh, korang tetap yang terbaik yang masuk kepala otak sama dengan aku, yang thebest okay? Paling comel paling caring, paling gedik hahaha *gelak manje.

aku rindu kau gila okay gemuk? walau kau dah kurus tetap nak panggil kau gemuk sebab kau comel. budak ni sombong dengan aku sekarang. jumpa nanti siap ah kau! hahaha. rindu nak tidur sama sama :(

umy baru masuk poli. hihi satu satunya bespren aku yang sambung mechanical engineering. teruskan tradisi yee kak? goodluck study heh. ada masa kita lepak story sampai lebam. hihi. rindu kau punya lawak yang buat aku dengan pyka sakit perut gelak :(

 Sara, sorry sebab tak angkat call kau masa birthday haritu yee? tak sihat. hehe. tapi kita dah otp haritu ken? bestnya cakap dengan kau. kau memang suka bahan aku. haha. tapi aku suka kau bahan aku sebab kita gurau manja manja awww. miss you gedik.

Budak paling sombong dengan aku ni haa paling susah nak contact tau ahh ramai kawan baru wee :P
rindu awak lah beep. free free kita jumpa kau belanja aku heh? sebab aku takda duit kau kan asyukk hahah. berani kau kata aku makin gedik sekrang? padahal aku gangster besar sekarang. haha. goodluck for everything jaga kesihatan tau !

Lots Love, Atia.



No comments:

Post a Comment