Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 21, 2011

kangen

Sungguh sungguh aku rindu semuanya. Maaf dan maaf tak dapat menemani hihi ayat mintak penampar. Disebabkan sakit, dah takdir kan, terpaksa meninggalkan korang wahai roommate yang aku kasihi. Lagi lagi Dayah, ohhhh how dare you leave me without hug and kiss? *ayat.


Ini Hidayah, hmmm dia dah tinggalkan saya dan aisyah serta madi untuk menjadi seorang nurse. maklumlah budak pandai kan, dapat tawaran ke SPA umhhh tahniah dayah :) goodluck dekat sana yaaa belajar elok-elok nurse comel !


Madihah dan Dayah. awww rindu korang. Takpalah Madi, even tinggal kita bertiga, kita buat bilik kita more happening okay?


Ini Shasha dan Dayah. haha baru aku perasan semua gambar ada dayah hmmm takpa kau dayah, entry ni memang untuk kau pung. btw, aku sedih gilak sebab tak dapat jumpa kau before kau quit uitm :( nanti kau cuti sem jangan lupa melawat aku dan bawa makanan eh eh?
Haaa tu jelah. kalau ada yang nak kenal meh pm saya hihi. tapi rasanya semua dah berpunya :P saya je belum *gelak cover

No comments:

Post a Comment