Daisypath Anniversary tickers

Saturday, January 14, 2012

Baucar buku hewhew

Assalamualaikum. K semua tau en en baucar buku 1 malaysia tu semua budak ipta ipts dah dapat . Aku pun pergi lah menebus memandangkan aku balik rumah kan. Pergi Mph dekat jusco tadi. K ramai gila ah student datang tadi. Diaorang beli novel dengan buku komik semua banyak gila. Aku macam jeles je sebab baucar aku tinggal 100 je . sebab apa? sebab aku dah beli e-kamus yang bernilai rm80 hahahaha. diam ah. menyesal beli! then aku just belikan adik adik aku stationary. Colour, pensil pen buku kertas lukisan. Kakak yang baik aku ni rupanya mueheheh.

Jakgi baucar aku sekarang tinggal rm50. lalalalala. habis. Bwah ni gambar,
Muka suci gila kan. hmmmmmmm. dah gemuk k.. sedih


Nak bagitau ni. Aku tak dapat join bola baling.. Madi gantikan. Sedih :( 
Ni semua sebab kena balik ambil ubat. phewwww
ok dah.
hbis.
bye

No comments:

Post a Comment