Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 11, 2012

Busy ;)

Assalamualaikum. Hai dan sorry angat angat sebab dah lama gila tak update lalala. Erkkk ada pulak orang baca? BAJET je kau ni atia --'

Okay lepas balik Lendu ni semua benda nak kena pickup. Sumpah stress hidup aku. Penat sangat. Rasa macam nak menangis je. huh. Penat la sumpah. Terkejar kejar sebab orang lain semua dah buat. Ni pun act aku nak kena buat test japlagi madam tu last minute cancel and aku malas nak balik kolej lepak library je sensorang. Sedih kan? Hahahaha. Tension stressss :/ Tapi kan orang kata setiap masalah ada penyelesaiannya so chill je la even dalam hati risau bagai nak rak kan? Ohh yaa besok aku balik KL sebab nak kena ambil ubat. hmmm malasnya nak balik. Naik bas bagai. Hari sabtu nak kena balik sini balik sebab ada tournament bola baling. Grrr malas nak join sebenarnya. Tinggal seminggu je lagi pastuh tahun baru cina. kejap gila rasa. Haa tadi baru lepas dapat voucher buku yang 200 tuh. taktau nak tebus apa. last last aku beli e-kamus harga dia rm 80 guna voucher tu. dapat la baki wang tunai rm 20. hahahahaha. lawak lawak.
Ermm japlagi ada kelas lagi. Harini penat gila kot. Malasnya -.-
ok dah bye

No comments:

Post a Comment