Daisypath Anniversary tickers

Sunday, January 1, 2012

Sayang awak :-*

Assalamualaikum . Hai blogger :') tadi jumpa Yana hewhew suka sangat. Thanks Yana sebab datang jumpa aku even besok dah balik UiTM dah pun haha. Akhirnya kau datang juga kl kan? Oh yaa Yana ni mybeshpereng. Roommate aku sem lepas. Rindu kau Yana. Sekarang jarang gila kita jumpa en even satu tempat belajar hee. Lepas ni kita selalu lepak okay? Sorry tak dapat nak ajak ke rumah sebab ramai saudara mara tadi. Sorry sangat. Next time kau datang kl tidur rumah aku heh sebab kau kan dah pandai naik bas :') hehe. Thanks juga dekat Fikry sebab belanja air hahaha tak biasa lah orang belanja *bajet*

Kau bestfriend aku tau. Sayang kau lebih. Belajar elok-elok okay? Aku tau course kau susah tapi aku tau juga kau boleh ! Muah :-*

No comments:

Post a Comment