Daisypath Anniversary tickers

Saturday, February 18, 2012

Busy week evahh

Assalamualaikum sayang sekalian. Lama sangat tak berupdate blog ni gara-gara line wifi yang masalah dekat kolej and kesibukan diri yang melanda sejak kebelakangan ini. sungguh aku tak tipu. aku sangat sangat sibuk dan penat :(
Disebabkan itu, aku pulang ke rumah. Juga aku ingin ambil baju untuk dinner Dbankers minggu depan. Dan aku dah ada baju. ahaa, nanti aku update gambar untuk dinner akan datang yaa?
Minggu lepas ada banyak sangat program. Tambah dengan assignment dan stress belajar lagi? 3 minggu je lagi dah nak start final exam and me? Masih terkial kial dengan sesetengah subjek. Ya Allah. Risau :( help me pewlishhhh. Setiap hari berlatih cheers untuk Citrawarna sampai pukul berapa pagi, berlatih persembahan untuk dinner lagi. Sabtu ada treasure hunt lagi. Memang penat sampai tak ada masa nak rehat. Tapi semuanya berbaloi :)
Treasure hunt semalam buat dekat Tropical Fruit Farm. Best penat experience yang awesome. Thanks dekat kelab Dbankers sebab rancang aktiviti yang great untuk kitaorang.
And malam citrawarna pun super duper awesome. Semua kolej punya cheers dengan hakka sangat sangat gempak!
Ni ambil masa pergi Pengkalan balak dengan Kolej Kudu untuk siblings day :)
So harini balik Lendu semula. Akan mengadap benda yang sama everyday. haha. Tapi takpe, sebab cuti sem pun dah nak dekat. Sabar, sikit je lagi! Balik ni, nak belajar betul betul. I'll fight for dekan! Go Atia Go !
Ok sorry gambar senget tak sempat nak rotate. Gambar pakai baju Dbankers muahaha.
okay sampai sini je entry. maaf tak best or whatsoever. nanti kalau ada masa terluang, aku update lagi. salam sayang.

No comments:

Post a Comment