Daisypath Anniversary tickers

Sunday, February 5, 2012

Great and Awesome day :)

Assalamualaikum and hai. Semalam keluar pergi midvalley dengan kawan kawan sekolah. Haaa, last sekali jumpa mereka masa bulan 7 tahun lepas. Gila lama kan tak jumpa. muehehe. last last dapat jugak :)
Semalam Sara, Pyka and Kaklong je yang ada. Umy tak dapat join sebab dia tak balik rumah.
Semalam kan best hewwww. Mula mula tu sampai pergi makan dulu dekat mcd. Tak habis habis makan dekat sana je -.- haha. Aku dengan kaklong tunggu Pyka dengan Sara lama bebenor. Biasalah kan janji melayu. Janji pukul 11.30 sampainya pukul 1.30. Okay, Pyka and Sara, sila terasa dengan keperlian aku ini. Errr, keperlian? Ayat baru. *pedulikan*
Bila dah habis makan tu semua we all decide nak tengok movie cerita Azura. weee :p sila jealous kepada yang belum tengok! cerita tu best okay, romantik and funny sebab ada afdlin shauki . Pyka dengan Sara dapat nama baru which is Apika and Asara. How cute isn'it ? haha. okkkkk tak cute.
Sebelum tunggu wayang tu act pergi main bowling dulu sebab wayang lambat. Just me and sara played the game sebab pyka and kaklong gedik taknak main. Just main satu game and tadaaaaaaaaaaaa, sayalah pemenangnya. *bangga* tu pun sebab sara tak berapa pro hihi.
Lepas wayang habis around pukul 6 , kitaorang pergi mph untuk habiskan baucar buku. Hahaha and guess what, sara yang beria nak tebus, aku yang beli novel. dia tu apaa daaaaa -.-
Haaa lupa, kitaorang pergi makan dekat sushi king juga. Apa entah nama dia pelik pelik je. Aku tak makan pun. just rasa sikit sikit. errrrrr. tak sesuai dengan tekak aku. maaf.
Dalam pukul 7 lebih gerak balik. muheheh. KTM dah macam sardin kena lenyek dengan ikan josh dah. Ramai gila kot orang.
Apa apa pun semalam best, kelakar dan hebat.
Thanks Asara, Apika and Kaklong sebab menceriakan hari aku :)
semalam after keluar. sorry keluar semalam tak ambil gambar sebab tak bawa camera :p

No comments:

Post a Comment