Daisypath Anniversary tickers

Friday, February 3, 2012

Untitled

Assalamualaikum :) Hai awak.awww. hehe kita dekat rumah ni. Kita balik sebab kita cuti 3 hari hahhaha. Gedik sangat kan? rasa nak sepak kan? k dah stop. actually tak tau nak update apa siot. tapi disebabkan aku kesian sangat dekat blog aku ni, aku update je lah apa apa yang terlintas dalam kepala otak ni kan? asalkan blog ni tak tersadai digantung tak bertali -.-
Okay last week sangat busy . sangat okay. But everything was settled and i'm very proud to be myself. Hahhh aku rasa aku ni sangat independent (:
Jangan pertikaikan kenapa aku cakap macam tu sebab aku je yang tau kenapa aku puji diri aku sendiri ewahhh (:
And last week also a very sucks weekend in the world hahahaha. Banyak gila test and kuiz. Dah lah tak berapa nak study the aku just tawakal je lah. masa nak jawab tuh macam nak nangis. Tak boleh jawab okay! pergi mampus malas nak fikir lagi -..-

No comments:

Post a Comment