Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 24, 2012

Raya cina -.-

Salam :') hai awak awak yang sudi baca blog gua. Gua terharu sangat. Terima kasih yaa? Hihih gedik sangat gua ni rasa macam nak lempang laju-2 kan kan?
Hahaha, ni dekat rumah lagi. Esok baru balik Lendu sebab tiket bas hari ni dah habis. Gila lah ramai sangat dekat tbs tadi kesian dekat orang-2 yang rumah diaorang jauh tapi tiket habis. Bersyukur sebab rumah gua dekat. haaa, dapat tengok cerita vanila coklat malam ni :) untung untung.
Cuti ni just pergi sungai congkak. Tak macam selalu, selalu pergi PD. haa kali ni pergi apatah nama dia haa Impiana Rimba Resort. tempat dia best cuma err err aku datang period pulak. gah memang sakit perut gua macam nak mampus gua rasa. Malang betul. Tapi mandi memang enjoy lah. Tempat dia dalam nak mampus aku tenggelam do nasib panjang lagi nyawa ni ha yaa Tuhan nasib baik. Malam first tu buat bakar-2 ayam ikan semua bagai. kenyang je duduk sana. Okay dah stop.
Kerja yang lecturer bagi semua tak sentuh langsung. Memang kalau dekat rumah tak ada mood nak buat. Besok je ah dah balik tu buat.
Nak balik ni takda mood sangat entah kenapa. Serius tawar hati. Errr errr kenapa eh eh? Gila la. sebelum ni eksaited lebih gedik la kau atia. dah lah tu membebel. bai :)

No comments:

Post a Comment