Daisypath Anniversary tickers

Friday, March 2, 2012

Him :)

Assalamualaikum blogger terkenal semua. ehem ehem haritu kan aku dah janji nak cerita pasal Muhammad Daim Bin Abd Rashid. hahahaha. okay malu sebenarnya nak cerita.
Dia siapa? lalallalala. taknak jawab boleh. errrr tanya sendiri pastu taknak jawab. gedik aku ni -.-
Mula-2 rapat dengan daim sebab nak pergi hospital. nak ambil ubat. aku kan tiap minggu kena pergi hospital alor gajah sebab nak ambil ubat kan. then, ada satu minggu ni, daim nak ikut. dia nak pergi check darah sebab tak sihat. and starting dari situ setiap kali pergi hospital je mesti daim yang temankan. daim sangat sweet. baik caring romantik. heheheheh.
Daim tak pernah biarkan aku pergi hospital sorang-2 sampai suruh janji jangan pergi mana-2 tanpa dia. amboi! so, sekarang ni everywhere aku pergi, semua dengan daim.
Daim kata dia sayang aku. hewwww. dia kata cenni "hmmm sy taktau. perasaan sayang tu datang sebab bila kita tibe2 rapat. masa dekat hospital tu, sy nak check doktor, awak pun same. pastu sikit demi sikit, saya pulak selalu macam nak care dekat awak. lame2 saya rase rindu dekat awak. hmm mungkin sejak dari tu saya start sayang dekat awak. n ble xde dengan awak saya rasa rindu sangat2 :(."
Sweet tak daim ? hehe.
Thanks tau daim sebab care gila dekat aku. even aku selalu marah marah. perli2 kau pasal ayue, kau tak pernah marah dekat aku.
aku ni jahat kan? semua nak ikut cakap aku je. heee *angkat kening* trademark kita.
aku sayang kau. 14324 :')

No comments:

Post a Comment