Daisypath Anniversary tickers

Saturday, March 3, 2012

Theeee Dayyy Withhh Themmmm

Assalamualaikum semua. Hai. Ni dekat rumah ni. hehe. semalam balik sebab dah cuti study week kan. So, harini keluar pergi jalan jalan dengan siblings and cousin. Maklumlah, saya ni baru lepas dapat durian runtuh. muehehe.
So, tadi aku pergi teman Hanis iaitu cousin aku pergi repair laptop dekat Low Yat dulu. Lepas tu baru keluar dengan Amy, Aus dan Sarah. Pergi karaoke dekat Red Box punyalah mahal habis kopak duit aku :/ huhhh.
Karok selama tiga jam. And guess what? masa keluar tadi battery phone aku mati. Kesian Daim :(
Sorry tau Daim?

Tadi just beli baju sehelai sahaja. Ingat nak beli beg yang dekat Cotton On tu. Tapi dah takde. Errrrr. Kesian aku. Dah lah minat dari dulu tak dapat2. Kecewa k...
Lepas tu survey2 harga blackberry. Ingat nak beli tapi kan tapi kan.... Aku sayang duit lah pulak. Entah apa apa aku ni. Mengada punya atia. -.-
Kesimpulannya memang sangat penat hari ni dan duit pun sangatlah keluar macam air. *tskkk*





No comments:

Post a Comment