Daisypath Anniversary tickers

Thursday, February 27, 2014

Assalamualaikum. salam 2014:)
Lamanya tak update blog ni. *lambai*
em takde ape pun nak cerita sebenarnya. just nak cakap yang aku dah 21 tahun. omg! dah boleh mengundi untuk pilihan raya dah haa. soooooo em no new story. takde kontroversi yang baru pun dalam hidup. perkembangan diri? mueheheh. semakin selekeh. semakin gemuk. em sedih tapi takpe a nak buat cane.... redhaaa.. hmmmm...
sekarang ni pukul 4.36 pagi and aku masih belum tidur. sebab apa? sebab tadi aku buat assignment and aku malas nak tidur sebab besok kelas pagi and aku em aku em besok mesti braai habis dekat kelas IT.
so... apa lagi nak bagitau eh? em masih study di Lendu kesayangan tapi dah duduk rumah sewa weeee. agak bebas sebab kalau nak keluar ke apa takpayah nak susah susah balik awal before 12. hehhehe. tapi sesak sikit la sebab gua asyik nak mintak duit kat ayah sebab nak bayar tu bayar ni, gua ni bukan orang yang pandai simpan duit katekoooo. sian ayah. hmmmmm. k.......
duduk rumah sewa so dapat kenal beberapa orang baru which is Safia, Memey, Zue & Domo. Dorang course AD. Yang si Mia Tyra & Ena budak masscom chuols. semua retis belakaaaa. hahahhha. seronok kawan ngan dorang ni semua kepala nak gila mereng je, semua nak bingits je haih malas ah nak cakap en. hahahahahah.
so final exam pun dah nak dekat. which is tinggal lagi tiga minggu nak start, tapi gua rasa cam takde apa gua belajar sem ni. tetiba je dah nak hbs emmmmmm. rasa macam teruknya aku sem ni. agak agak boleh maintain pointer tak hm haih k taknak cakap. hahaha.
rasa cam dah takde apa nak kongsi. haaa nak kongsi gambar secebis dua ke tidak? hahaha tapi takde gambar menarik so cane em jap carik jap gambar cun sikit then kita upload hamboi retis sangat. hahahhahahaha. okay la tu je. penulisan semakin teruk sebab dah lama tak belajar bm haaha. so lepas ni aku kena kerap lah menulis kannn... kalau ada masa la...... ok lah. hahahaha tu je okbai. muah.



No comments:

Post a Comment