Daisypath Anniversary tickers

Thursday, March 3, 2016

My travel wishlist!

Assalamualaikum semua. Goodmorning and happy working. Harini jumaat so macam eksaited sikit nak berblogging sbbnya esok cuti yahoooo. Post harini nak cakap pasal travel wishlist. hehe taktau la kenapa sejak dah kerja ni asyik nak pergi travel je. hati ni membuak je nak berjalan. maybe sebab dah dapat pegang duit sendiri kot? haa yela tu. haha. So travel wishlist aku mmg banyak la. Tahun lepas mmg aku nak sgt pergi Pulau Perhentian dekat Ganu. Sampai termimpi mimpi weh. hahahahah. Last2 bulan 9 dapat gak pergi sebabnya ada org nak join sekali. pergi ramai dlm berapa belas org tah. kitaorg duduk dekat amelia chalet. okay best sgt. hehe. So tahun ni aku & kenkawan iaitu bff forevah(eno,wawa) and lagi 2 org kawan depa dah booking tiket pergi Ho Chi Minh City, Vietnam. Bulan 9 gak. tiket returns yang sgt murah ok sbb tu kiteorg tak fikir apa beli terus. tak zabarrr nak backpackers. wuhuuuuuu. Nantikan gambarnya nnt dlm ni!(padahal nak share gmbr kemain payah) akan aku usahakan k nnt? haha. mcm la ada org baca hihi.
Selain dari 2 tempat kat atas banyak gila lagi tempat yang aku nak pergi contohnya Lombok, Indonesia. Yang tu aku dah survey2 dekat blog tengok budget dorg. tak la mahal mana. yang mahalnya tiket flight aje. so tu next destination lah. haha cakap mcm org kaya je kan. takpe duit kumpul nnt lama2 banyak lerrr. Seterusnya aku teringin nak pergi London And United Kingdom. hehe. yang tu mahal skit tapi kalau dapat cari pakej murah okay ah. Then haritu aku ada nampak satu travel agency tu dorg ada pakej ke korea murah nak mampus ok. hahahaa. macam best je. aku sebenarnya takde pun rasa nak travel ke korea tapi bila dah ramai sgt orang yang pergi and cakap best so wujudlah sedikit rasa nak pergi. haa tu kalau pergi honeymoon ke apa best gak, huhu. backpackers dengan laki haku aje. kau ado? wiwiwiwi.
Haaaaaaaa panjang pula aku menaip. nnt kalau dah pergi vietnam aku update blog pasal pergi sana eh? Bye korg. ;)

one of my wishlist. United Kingdom! Lawa gila ok:(

No comments:

Post a Comment