Wednesday, October 5, 2011

Batuk teruk -.-
dan dada aku sangat sakit disebabkan batuk ini.
Aku benci. Sesungguh sungguh aku benci.
Bernafas pun susah. Nak batuk pun tahan-tahan.
Sebab bila batuk tu, dada aku sakit.
Aku terfikir sejenak, adakah aku punya penyakit lain?
Kerana belakang bahu aku juga terasa sakit.
Kadang-kadang berdenyut-denyut.
Kerongkong juga semakin banyak kahak. Euwwwww.
Kalau aku ditakdirkan dapat penyakit serius bagaimana?
Kalau aku ditakdirkan umur pendek bagaimana?
Korang semua jangan rindu aku yaaa.
Kalau lah aku mati cepat. Hihi.
Biarlah. kalau nak mati tu, mati jugak kan?
Kalau umur aku pendek aku terima.
Aku redha :)
Alhamdulillah Ya Allah.

1 comment:

  1. kau dahh kenape ?? lek sudahh .. emo betul..feel gile !! hahahhaa

    ReplyDelete