Daisypath Anniversary tickers

Monday, October 3, 2011

Kalaulah masa tu boleh  diundur kembali, aku lah orang pertama yang akan undur waktu. Seriously, i just want changed back what real happen in my past life :( hmmmmm.

Korang yang lain ni pun mesti ada impian masing-2 kan? Same goes with me :) aku punya satu impian yang sampai sekarang ni tak tercapai dan TAK mungkin akan tercapai. heheh. nak tau apa? okay meh nak habaq. dulu lah, start form 2 tak silap aku, aku ada beli satu novel remaja , tajuknya Dear Yayah. cerita tu banyak siri and aku tak terlepas satu siripun :) give me a clap. eceh. hahahaha. cerita tu mengisahkan macam mana kehidupan budak-budak MRSM. lepas baca tu, keinginan aku nak masuk mrsm memang membuak-buak weh. sampai satu tahap tu, aku belajar bagai nak rak time Pmr semata-mata nak dapat result gempak yang akan bagi aku dapat masuk mrsm :)

Tapi mungkin usaha aku tak cukup lagi, atau tak ada rezeki kan. pmr aku just dapat 4A3B1C. haha. memang taklah kan mrsm nak terima result macam tuh =.=
sejak tu, terkuburlah harapan nak masuk sana. sedih weh. sumpah sedih. tu satu-satunya impian hidup aku. hmmmmm. tapi takpe lah kan. maybe ada hikmah disebalik sesuatu yang terjadi tu. so, aku terima dengan redha. even kadang-kadang benda tu asyik bermain-main dalam kepala hotak ni sampailah sekarang.
Haritu, aku ada terjumpa blog sorang budak mrsm. aku baca habis ah post dia. sampai naik juling mata. haha. semuanya semata-mata nak tau macam mana hidup dia kat sana. bapak psycho doh aku ni. aku pun takot woo dengan diri aku sendiri. hahah.
Hmmm,tu je kot nak cerita :/
Kbai.

p/s : aku nak ajar anak-anak aku supaya dorang pandai and dapat masuk Mrsm :') Bhahaha

No comments:

Post a Comment