Daisypath Anniversary tickers

Monday, October 3, 2011

Suck seed :)




Assalamualaikum kawan-kawan sekalian :)
hihi. harinie happy okay! sebab apa? okay, sebenarnya takde lah menarik sangat. cuma tadi aku tengok satu movie thailand. tajuknya Suck seed. cerita dia sumpah best gila weh. Ada part sedih sampai buat aku nangis, tapi ada part yang kelakar sampai aku gelak guling-2. mak aku pun tegur asal aku sampai gelak macam tu sekali -.-

Cerita dia pasal apa? okay meh nak story :) cerita dia mengenai persahabatan dan percintaan. korang pernah tak mengalami situasi korang menyukai someone but kawan baik korang pun suka dekat someone tuh? and and even someone tu pun suka kat korang. tapi tak boleh nak go on sebab lebih kepada nak jaga hati kawan? Hihi. Mesti pernah kan? Gua pernah weh. Perghhhh, sakit hati gua takde sape tau :')

Pastuh bila kawan korang luah perasaan dekat someone tu, someone tu tak terima. sebab apa? sebab dalam hati someone tu hanya ada korang. bila kawan korang dah putus asa dekat someone tu, korang pun mulalah bercita-cita nak luahkan perasaan dekat someone tu. and yang bestnya someone tu accept. Bila dah lama couple, tetiba kawan baik korang ni dapat tau. Dia nak putus kawan. disebabkan benda tu, korang terpaksa break dengan someone ni. :(
perghhhhh, gila sedihhh. \Okay kalau nak tau lebih lanjut pasal cerita ni, just tengok dekat channel Box Office. kalau tak beli channel tuh, cepat-2 suruh ayah beli tau! hehe
Tu je kot? Buhbye. XOXO

p/s : hero cerita ni sumpah muka handsome cute gila babi gua cakap sama lu :)

No comments:

Post a Comment