Daisypath Anniversary tickers

Friday, November 25, 2011

Hai hai dan hai. lama aku tak updated haha maklumlah student kan so macam busy sikit ahaaa. bajet betul aku ni -.-
Okay, first of all nak bagitau yang aku punya batuk tak hilang hilang lagi malah lebih teruk, kahak aku berdarah maybe sebab tekak dah luka so ni sebab utama aku balik rumah. nak mengecheck kesihatan yang menggusarkan ni dekat hospital :(
For now on, hidup aku gila menderita sebab sakit yang mengganggu ni kan. sumpah sakit. Bila orang tanya okay ke tak? aku just jawab okay act tak pun. Naik bukit pergi kelas yang macam haram tu kan buat aku rasa nak pengsan je -.-
Dalam kelas pulak tak boleh nak fokus study sebab batuk memanjang. Ya Allah seksa betul. Sebab tu aku kata aku taknak balik Lendu. Hmmm hmmmm.
So far, roommate baru okay. Classmate pun okay :) Just me yang tak berapa okay. Hahaha. Dah la nak rehat bye :)

No comments:

Post a Comment