Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 15, 2011

Today

Assalamualaikum :) okay harini penat. ni baru je habis packing baju segala bagai. hehe. tadi keluar kl pergi beli baju sikit sikit. and aku dah beli dah kasut yang dah lama diidamkan tu. cuma beg tu je tak dapat nak beli. apakan daya weh, bajet sentiasa tak mencukupi -,-'
Tadi jugak dah lepaskan gian nak makan mcd aha. Sebelum ni kan hari hari tweet nak mcd nak mcd last last dapat jugak makan tadi. Makan pun sebab taknak kempunan dekat lendu kan jauh nak mcd kena pergi bandar melaka haha.
aku makan sumpah gelojoh kot tadi

Haaa lepas makan pergi cari baju. okay duit aku habis tapi takpelah berkorban sikit. susah aku nak shopping ni haha. selalu keluar kan, teman orang shopping je. kali ni biar aku pulak ! padan muka korang! Errrr. haha.
Baju yang aku beli tu taklah lawa mana tapi aku kalau dah berkenan aku terus amik je. Sebab aku tak suka shopping. Penat kaki doh. hihi. Amy carik baju kemain lama sampai aku dengan Aus fedup -..-
Ni dekat lrt tengah tunggu tren sambil sambil tu ambil gambar ah en.
yang kiri aku, kanan amy. aku lagi comel en en? tau dah jyeah
Sampai rumah kira kira pukul 11 malam. gila penat gua punya badan, balik je gua terus mandi lepas mandi packing baju haha. penat. and sekarang ni pukul 2 pagi gua tak tidur lagi. cool ark gua? ecehhh aku tau aku cool punya olang :)
Jap. aku nak kata ni, aku bosan takde bf -,-
bukannya aku nak kata yang aku ni Nak sangat ada bf okay? cuma bosan je sebab single lama sangat. haha.
Errr haa mata ni dah berat sangat. dia dah suruh tidur. kepenatan yang terlampau ni. Btw, ramai yang kata badan aku makin kurus. Kak ct which cousin aku pun kata kot tadi. Ni semua gara gara demam yang tak berkesudahan selama sebulan (Y)
Bye :/



No comments:

Post a Comment