Daisypath Anniversary tickers

Sunday, April 1, 2012

Air Terjun Sungai Sendat :)

Assalamualaikum hai hye hmmmmmm hmmmm hahaha gila dah stop. Aku nak cerita hari sabtu haritu kan kan aku kan pergi kan mandi dekat air terjun, best sangat. Pergi dengan Daim. dia yang bawak aku dengan siblings aku pergi. How sweet kan? hahahah. Perjalanan pergi tu sangat lama k? sangat. tapi berbaloi sebab tempat yang kami pergi tu sangat menarik and best! air terjun dia fuhlamak. Jom lah pergi reramai lepas ni nak? dekat dengan Uklu Yam. haaaaa. mandi kat sana dalam 3 jam kot. sebab makin lama makin ramai macam rimas ah pulak ken. Dah habis tu pergi makan dekat mcd. Si dia belanja. Thanks sangat Daim. Aku hargai :')





muka muka kesejukan

Tu je lah cerita untuk kali ni. hahaha. tak berapa nak ada idea sangat oh. sorry entry sangat bohsan. kbai :|

No comments:

Post a Comment