Friday, October 19, 2012

hai assalamualaikum. wahhh lamanya tk update blog. hihi eksaited sikit. ehemmmm. final exam dah habis. rasa macam wahhhh bestnya hidupku. sem ni usaha keras sikit sebab nak pointer tinggi. insha Allah :)
haaa ni nak cerita tadi aku pergi ambil barang barang dekat melaka, hmmmm nak tau something tak? benda ni sedih laa. lappy daim hilang. aku letak dekat dalam loker aku. dah mangga kot. pastu pintu siap kunci. patutlah masa aku nak ambil barang tu loker aku macam kena pecah. japlg aku tak syak apa2 pun . then bila daim tanya "lappy mana?' barulah aku teringat then pergi bilik balik, memang takde lappy. huwaaa aku nangis2 kot sambil call shasha. shasha pun taktau. dia kata dia dengan madi balik sekali. haih. aku segannnn. tapiii nak buat macam mana. benda dah jadi. aku redha, daim pun tak marah. alhamdulillah. thanks b sebab memahami :')
nway semalam ada buat photoshoot. ceh nak jugak promote hahah. ni haa gambar. cantik tak cantik tak? tahu dah cantik. bukan i tapi gambar. haha.
kbai assalamualaikum kalian.

3 comments:

  1. alololo , suweet sgt . babe singgah sini http://mynameistyakamal.blogspot.com :D

    ReplyDelete
  2. wow . cantik la style shawl akak ;)

    ReplyDelete